Translate

Letovališta

Al Mamzar

U Mamzaru sam pronašla plažu kakvu sam priželjkivala da vidim u Dubaiju, pa i više od toga. To je poluostrvo sa parkom i plažama na tri strane sveta. Nalazi se u severoistočnom delu Dubaija. Do Mamzara se iz Deire može doći autobusom ili brodom. Sa severnog dela plaže pruža se pogled na... > Nastavak teksta

Odakle god da je posmatrate, Amalfi obala izgleda bajkovito i nestvarno. Obilazak ove obale drumskim putem oduzima dah, bukvalno, ne samo zbog prelepih pejzaža, već i zbog vožnje po oštrim krivinama usečenim u strme litice. Iz morskog ugla je jednako fascinantna, a iz vazduha je možete celu obuhvatiti pogledom ... > Nastavak teksta
Azurna obala

Nadaleko poznata po svojoj glamuroznosti i prelepoj azurno plavoj boji mora, Azurna obala obuhvata deo francuske obale Sredozemnog mora. Naziva se još i Francuska rivijera, a „pesnički“ izraz Azurna obala može da zahvali Stefanu Liežearu, koji je 1887. izdao istoimenu knjigu. Najpopularnija turistička mesta ... > Nastavak teksta

Herceg Novi

Posle ravno deset godina od moje poslednje posete Crnoj Gori, posao me je odveo u dobro mi poznati Herceg Novi. Stari grad se nije pomerio s mesta, kao ni šetalište, a rekla bih da je i more tamo gde je bilo i ranije :). Ipak, iznikli su novi objekti, a stari su dobili novo ruho. Boravak na moru početkom oktobra ima... > Nastavak teksta

Kada kažete da na letovanje idete u Ičmeler, obično sledi pitanje „A gde je to?“ A kada pomenete susedni Marmaris, svi klimaju glavom jer čak i ako ne znaju gde se tačno nalazi na mapi, većina naših ljudi je čula za Marmaris i zna da je to negde u Turskoj... > Nastavak teksta

Iztuzu

Nesvakidašnja plaža Iztuzu nalazi se u blizini istoimenog naselja, južno od grada Dalyan. To je 4.5 km duga peščana plaža, koja predstavlja prirodnu granicu između delte reke Dalyan i Sredozemnog mora. Zbog toga što se na njoj nalazi jedan od glavnih uzgoja ugrožene vrste kareta-kareta kornjača... > Nastavak teksta
Koper

Koper sam posetila dva puta: prvi put zimi, u vreme istarskog karnevala, koji se tradicionalno održava u februaru, a drugi put u septembru, na izmaku letnje sezone. Kada se gradom razmile povorke nasmejanih ljudi maskiranih u šarene, maštovite kostime, cela Istarska obala se razbudi... > Nastavak teksta
Kušadasi

Za moje prvo letovanje u Turskoj logično je bilo da krenem “od početka”, tj. da izaberem Kušadasi jer je to nama najbliže tursko letovalište, iako 1300 km od Beograda ne deluje naivno posebno kada se putuje autobusom. Kušadasi je svoj sadašnji naziv dobio po Ostrvu ptica – danas poluostrvu... > Nastavak teksta

Prestonica Gran Kanarije, Las Palmas, nalazi se na severoistočnoj obali ostrva i sa glavnim gradom Tenerifa, Santa Cruzom, deli mesto prestonice španske pokrajine Kanarska ostrva. U poređenju sa Santa Kruzom, Las Palmas je definitivno veći grad. Kao i Santa Kruz, odlično je povezan sa ostatkom ostrva ... > Nastavak teksta

Leptokarija je jedno od letovališta koje naš narod obožava i rado posećuje. U ovom mestu sam letovala pre tačno deset godina i još tada su bili dominantni srpski i makedonski turisti. Osim lepe plaže i prijatne morske vode, u živom sećanju mi je ostao i veoma simpatičan beach bar, meduza koju sam prvi ... > Nastavak teksta
Marmaris

Od ribarskog naselja okruženog šumama i bujnom vegetacijom, Marmaris je prerastao u jedan od glavnih turističkih centara na turskoj obali. Ipak, prirodne lepote ovog mesta danas su u drugom planu u odnosu na celodnevni, a pre svega noćni provod po kojem je Marmaris prepoznatljiv... > Nastavak teksta

Nesebar

Tradicionalno jedan od najvećih trgovačkih centara, a sada jedno od najpopularnijih bugarskih letovališta, Nesebar predstavlja spoj bogate istorije i modernih hotela i restorana. U skladu sa tim je podeljen na stari i novi Nesebar. Stari Nesebar se nalazi na poluostrvu. Čak i iz daljine izgledao mi je vrlo upečatljivo... > Nastavak teksta

Opatija

Mnogo puta sam čula da je Istra nešto posebno ali ništa ja ne verujem dok se ne uverim lično :). Bila sam dete kada se raspala Jugoslavija i kada su se izdešavale sve strahote ratova, a zatim i dugo posle toga, put me je samo u nekoliko navrata vodio kroz Hrvatsku, ali ne i u Hrvatsku... > Nastavak teksta

Palma de Majorka

Palma de Majorka je glavni grad Majorke i španske autonomne pokrajine Balearska ostrva. To je ujedno i najveći grad ove grupe ostrva, koji sa širom okolinom ima skoro pola miliona stanovnika. Palma ima veličanstvene crkve i palate, Gaudijeve zgrade, uređene parkove, šarmantne trgove, veliki izbor restorana... > Nastavak teksta

Piran

Ako je Portorož slovenačka oaza hedonizma, Piran, koji je samo 3km udaljen od Portoroža, predstavlja centar kulture slovenačke rivijere. Piran važi i za najromantičniji grad na slovenačkom primorju, jer je uspeo da očuva venecijanski šarm. Skoro ceo grad je pod zaštitom države... > Nastavak teksta
Plaja del Ingles

Najpopularnije letovalište na Gran Kanariji - Plaja del Ingles smešteno je na jugu ostrva, gde ima najviše sunčanih dana u toku godine. U centru ovog mesta postoji veoma veliki broj višespratnih hotela i apartmantskih kompleksa. Nije ni čudo jer je interesovanje za ovo letovalište veoma veliko tokom cele godine... > Nastavak teksta

Portorož

Popularno letovalište i najveći turistički centar Slovenije - Portorož, smešten je u Piranskom zalivu, u neposrednoj blizini Italije. U Portorožu sam boravila poslovno i to samo nekoliko dana ali sasvim dovoljno da se dobro upoznam sa turističkom ponudom ovog primorskog grada. Prvo što upada u oči... > Nastavak teksta
Puerto de la Cruz

Mnogi putnici koji dođu na Tenerife čak i ne posete Puerto de la Cruz. Mislim da je to veliki propust. Po meni je ovaj turistički gradić najšarmantniji na celom ostrvu! Nema nijedne ulice, nijednog trga, nijedne zgrade niti jednog restorana ili kafića u Puerto Cruzu koji mi se nije svideo. Ovo najstarije naseljeno mesto... > Nastavak teksta
Santa Cruz de Tenerife

Na severoistočnoj obali najvećeg Kanarskog ostrva smestio se Santa Cruz. U njemu se nalaze domišljato uređeni trgovi, interesantne stare i moderne građevine, ogromna luka, prelepi parkovi, jedna od najlepših plaža na ostrvu, mnoštvo butika i restorana i još mnogo toga... > Nastavak teksta
Sarafovo

Iako od Sofije do Sarafova ima oko 380 km, veoma brzo se stiže jer se celom trasom do Burgasa ide autoputem. Na ulazu u Burgas su nas zatekle sirene koje su se oglasile tačno u podne. U tom trenutku nismo znali o čemu se radi ali smo se zaustavili, kao i većina vozila na putu... > Nastavak teksta
Sorento

„Ako ste planirali da se kupate, zaboravite!“ bile su reči dobrodošlice našeg turističkog vodiča u Sorentu. Druga polovina jula, sunce upeklo, mi stigle na letovanje od petnaest dana, ispred nas more... pa ko bi još očekivao da se kupa?! Istina, u Sorentu nema puno plaža, a i te malobrojne plaže su... > Nastavak teksta