Translate

9. 2. 2017.

Hotel Skalka, Prag


S obzirom da hotelski smeštaj u strogom centru Praga nije baš jeftin, ekonomičnija varijanta je boraviti u predgrađu ili širem centru grada. Moj izbor, prilikom druge posete Pragu, na izmaku 2012. i prvim danima 2013. godine, bio je hotel Skalka (ne sećam se naziva hotela u kom sam boravila kada sam prvi put bila u Pragu …).

Skalka je dvospratni hotel i nalazi se u stambenoj četvrti Strašnice, koja ima sve odlike arhitekture iz doba socijalizma. Prednost lokacije je u tome što je metro stanica udaljena svega 5-6 minuta hoda od hotela i odatle se do centra grada stiže za desetak minuta vožnje. Za one koji dolaze automobilom, iza hotela postoji parking koji je besplatan. Ovaj skromni hotel ima sve što je potrebno da bi boravak u Pragu bio prijatan. Soba je bila čista i grejanje je bilo odlično, što nam je bilo izuzetno važno jer je temperatura vazduha bila u priličnom minusu. Jedina moja zamerka se odnosi na krevet koji nije baš bio savršeno udoban. Mi smo imali uslugu noćenja sa doručkom. Doručak je sasvim pristojan, organizovan je po principu samoposluživanja, u prostoriji koja odaje utisak domaće atmosfere. U prizemlju hotela je recepcija, koja radi non-stop, a tu je i kafe-bar sa simpatičnim enterijerom i dobrim izborom hladnih i toplih napitaka. Meni je u tim ledenim danima najviše prijala topla čokolada, a ni čaj nije bio loš izbor :).

Нема коментара:

Постави коментар