Translate

Smeštaj

Aparthotel Las Arenas, Plaja del Ingles

Za lokaciju aparthotela Las Arenas sam znala i pre dolaska na ostrvo da je dobra, jer je to nešto što se bar danas lako može proveriti. S druge strane, utisci na osnovu kritika i ocena drugih putnika i sa lica mesta, tj. pre i posle boravka u hotelu mogu se značajno razlikovati. Kritike ovog aparthotela ... > Nastavak teksta
Aparthotel Oasis Lanz Beach Mate, Costa Teguise

Prvi utisak i susret u aparthotelu Oasis Lanz Beach Mate bio je pomalo neobičan. Devojka na recepciji nam je najpre rekla kako smo mi prvi gosti iz Srbije u ovom hotelu od kad ona tu radi, a zatim je uz priču o svom dečku koji je poreklom Srbin, rekla onako iz čista mira: "ku**c palac" ... > Nastavak teksta

Apartmani Tas, Zlatibor

Oko pet minuta hoda od pijace i centra Zlatibora, u mirnom naselju, nalazi se apartmanski smeštaj Tas. Ovi apartmani smešteni su u ulici simpatičnog naziva - Ulica Narcisa. Zlatibor se može pohvaliti sa izuzetno mnogo objekata u kojima borave turisti. Pored hotela, postoje brojne vile, apartmani ... > Nastavak teksta

Axis Ofir Beach Resort, Esposende

Moj prvi utisak o ovom hotelu bio je da se nalazi na kraju sveta :). Dobro, možda nije na kraju sveta ali blizu kraja Portugalije jeste. Putovanje do Axis Ofira trajalo je ceo dan, pri čemu sam promenila dva aviona, dva voza, autobus i taksi. Ipak, kada sam stigla u resort na kraju sveta, kako sam ga odmah prozvala ... > Nastavak teksta
Blue label aparthouse, Sofija

Već nakon rezervacije preko booking-a, kontaktirao nas je vlasnik smeštaja da bi znao kada ćemo doći, kao i neposredno pred dolazak. Međutim, utisak po dolasku nije bila baš srdačna dobrodošlica jer prvo što nam je recepcioner rekao bilo je koliko treba da platimo zaokruživši sumu na veći iznos... > Nastavak teksta

Cottage Zica, Žiča

U blizini jednog od naših najpoznatijih manastira, Žiče, nema mnogo smeštajnih objekata. Hoteli su uglavnom koncentrisani u Kraljevu, a u Žiči se može pronaći tek poneki privatni smeštaj, poput Cottage Zica, u kojem smo mi prenoćili. To je dvospratna kuća sa lepim dvorištem, u kojoj se izdaju sobe ... > Nastavak teksta

Etno hotel Balašević, Rtanj

Komentari putnika na netu o etno hotelu Balašević na Rtnju bacili su me u rebus, da li je to fantastičan hotel za odmor i relaksaciju ili mesto za izbegavanje? Posebno me zaintrigiralo to što se na forumima ljudi praktično svađaju oko ponude i usluge u ovom hotelu. Morala sam da proverim uživo odakle toliko ... > Nastavak teksta

Hostel Celica, Ljubljana

Kada smo izabrale Celicu za produženi vikend u Sloveniji, nismo znale da je ovaj hostel toliko drugačiji od ostalih, ne samo u Ljubljani već i mnogo šire. Nas tri drugarice smo se sasvim slučajno našle u objektu koji je bar tada (2010) bio najzanimljivije i najživlje mesto u gradu ili mi ništa zanimljivije ... > Nastavak teksta

Hostel Centre Esplai Albergue, Barselona

Tražeći povoljan smeštaj u blizini aerodroma u Barseloni, naišla sam na hostel Centre Esplai Albergue, koji je prepoznatljiv po crveno-plavo-žutoj fasadi. U prvi mah mi je izgledalo da kraj u kojem se ovaj hostel nalazi nije baš siguran ali možda sam takav utisak stekla jer smo u Barselonu stigli uveče... > Nastavak teksta

Hotel Amic Miraflores, Kan Pastilja

Ideja da letujemo u malo mirnijem mestu na Majorci i u što je moguće jeftinijem ali pristojnom hotelu, dovela nas je u hotel Amic Miraflores, koji se nalazi u Kan Pastilji, nedaleko od aerodroma i glavnog grada - Palma de Majorke. Ovaj hotel se nalazi na samo nekoliko koraka od ogromne peščane plaže i šetališta... > Nastavak teksta
Hotel Auris First Central, Dubai

Hotel Auris First Central se nalazi u četvrti Al Barsha, između Dubai Malla-a i Dubai Marine. Udaljen je par minuta od metro stanice u ulici Shaikh Zayed, tako da je dobro povezan sa ostalim delovima Dubaija. Smešten je u modernom oblakoderu koji se ne razlikuje mnogo od ostalih u njegovoj okolini, nasuprot pustinji ... > Nastavak teksta

Hotel Dubrovnik, Zagreb

Prilikom dva poslovna boravka u Zagrebu, imala sam čast da mi domaćini obezbede smeštaj u hotelu Dubrovnik. Prva prednost ovog hotela je lokacija. Nalazi se u srcu Zagreba, na trgu Bana Jelačića. To je jedan od hotela sa najdužom tradicijom u Zagrebu. Već po eksterijeru se može uočiti ... > Nastavak teksta

Hotel Ibis budget, Krakov

Ovaj niskobudžetni hotel u Krakovu smešten je u delu grada pod nazivom Bronovice. Sa centrom Krakova i ostalim delovima grada je dobro povezan javnim gradskim prevozom. Hotel je skroman i veoma čist. Ja sam sa drugaricom bila u dvokrevetnoj sobi, koja je, kao što smo i očekivale, bila mala i jednostavno ... > Nastavak teksta

Hotel Kapmar, Ičmeler

Ičmeler važi za mirno letovalište, za razliku od njegovog suseda, mnogo većeg i življeg Marmarisa. Zapravo, Ičmeler je predgrađe Marmarisa. U ovom mestašcu postoji veliki izbor hotela, od kojih smo mi izabrali zlatnu sredinu - hotel Kapmar. To je hotel sa tri zvezdice, smešten u jednoj od centralnih ulica ... > Nastavak teksta
Hotel Labito, Pitagorio

U ponudi naših agencija, najjeftiniji hotel na Samosu je hotel Labito, koji smo izabrali pre svega zbog lokacije, cene i polupansionske usluge koja je bila u ponudi za ovaj skromni hotel. Hotel se nalazi u mirnoj uličici, u centru starog grada Pitagorija, rodnog mesta slavnog Pitagore ... > Nastavak teksta

Hotel Omorika, Tara

U hotelu Omorika na Tari boravila sam dva puta i to u oba slučaja na istoj konferenciji koju organizuje Ministarstvo odbrane i Vojska Srbije. U hotelu postoji nekoliko konferencijskih sala, pa je pogodan za konferencijski turizam. Omorika izgleda isto kao i pre šest godina, kada sam prvi put tu prenoćila... > Nastavak teksta
Hotel Palma, Sarafovo

Iako smo lako pronašli ulicu Komsomolska u Sarafovu, za pronalaženje hotela nam je bila potrebna pomoć meštana, pre svega zbog toga što uglavnom nema brojeva na objektima ali i zbog toga što naziv hotela nije postavljen na upadljivom mestu. Po dolasku nas je sačekala gospođa koja je vlasnik hotela... > Nastavak teksta
Hotel Panorama, Pigadia

Očekivali biste da se ovaj hotel nalazi na nekom brdu čim su ga nazvali Panorama. Jeste smešten na vrlo blagoj uzbrdici ali svakako nije na brdu. Ipak, pogled sa viših spratova ovog hotela jeste panoramski. Mi smo bili smešteni na drugom spratu sa pogledom na okolna brda i more... > Nastavak teksta

Hotel Saffron, Bratislava

Smešten u neposrednoj blizini centralnog jezgra Bratislave i na desetak minuta laganog hoda do Starog grada, hotel Saffron je odlična baza za turiste. Ovaj novoizgrađeni hotel ima prilično neupadljiv i hladan eksterijer ali unutrašnjost hotela odaje mnogo bolji utisak... > Nastavak teksta
Hotel Science, Segedin

Ime hotela mi je odmah privuklo pažnju i kada sam planirala put u Segedin vrebala sam povoljne cene noćenja baš u hotelu Science, jer sam znala da je to pravi hotel za nas, naučne radnike. Neposredno posle dočeka ove Nove godine, cena noćenja sa doručkom u hotelu Science je bila čini mi se čak tri puta niža... > Nastavak teksta

Hotel Skalka, Prag

S obzirom da hotelski smeštaj u strogom centru Praga nije baš jeftin, ekonomičnija varijanta je boraviti u predgrađu ili širem centru grada. Moj izbor, prilikom druge posete Pragu, na izmaku 2012. i prvim danima 2013. godine, bio je hotel Skalka... > Nastavak teksta

Hotel St. Georgije, Banja Luka

Među raznovrsnom ponudom smeštaja u Banja Luci, izabrala sam hotel St. Georgije, koji je bio kompromisno rešenje između cene i hotelskih sadržaja. Usluga koju nude je noćenje sa doručkom. Od ovog hotela do centra grada se stiže za oko desetak minuta peške, što me je privuklo, ali se hotel nalazi uz... > Nastavak teksta

Hotel Trovador, Puerto de la Cruz

Tokom neobičnog zimovanja u prelepom Puerto de la Cruzu, na severozapadnoj obali Tenerifa, bili smo smešteni u hotelu Trovador. Za ovaj skromni, simpatični hotel imam samo reči hvale. Pre svega, nalazi se na odličnoj lokaciji, u blizini obale i centra grada. Smešten je u ulici sa mnoštvom restorana, prodavnica... > Nastavak teksta
Hotel Venus beach, Gerani

Hotel Venus beach se nalazi na ulazu u seoce Gerani, koje je od jednog od najlepših gradova Krita, Hanije udaljeno oko 13 km. Odmah do mirnog Geranija je Platanias sa mnoštvom restorana i noćnih barova. Lokacija hotela Venus beach je zbog blizine važnih saobraćajnica, odlična polazna tačka za obilazak ... > Nastavak teksta

Hotel Vesna, Topolšica

Dolazak u Topolšicu nije previše obećavao. Kada smo videli koliko je blizu termoelektrana u mestu Šoštanj bili smo prilično razočarani svojim izborom mini odmora u slovenačkim termama. Srećom, ubrzo smo se razuverili. Topolšica je jedno mirno mesto, pre bih rekla selo, gde nema nekih specijalnih ... > Nastavak teksta

Lake Studios, Kukunaries

Ko voli lepe plaže i mirniju varijantu odmora na Skiatosu, najbolje je da smeštaj pronađe u blizini Kukunariesa - plaže po kojoj je Skiatos prepoznatljiv. U neposrednoj blizini plaže nije dozvoljena gradnja, pa tu i nema objekata ali iza prirodnog rezervata Kukunaries postoji veliki broj apartmana i manjih hotela...> Nastavak teksta
Maestral Residence, Portorož

Maestral Residence je jedan od najjeftinijih hotela u Portorožu, čija je cena smeštaja u rangu hotela srednje kategorije na nekim drugim ne manje popularnim destinacijama. Smešten je na uzbrdici, oko 600m od centra Portoroža. Malobrojno osoblje hotela je veoma ljubazno i prijateljski raspoloženo... > Nastavak teksta
Odysseas Studios, Tsilivi

Studiji Odysseas se nalaze na par minuta hoda od plaže u Tsiliviju, na zapadnoj obali Zakintosa. U toj mirnoj ulici nalazi se još dosta sličnih smeštajnih objekata, kao i restorana. Odysseas je dvospratna zgrada sa prostranim dvorištem u kojem je u večernjim satima obično bilo živahno... > Nastavak teksta

P. Ioannou Flats, Larnaka

Apartmanski smeštaj P. Ioannou Flats nalazi se u centru Larnake, nedaleko od duge peščane plaže i šetališta. U neposrednoj blizini ima mnogo prodavnica i restorana, smeštenih u uskim uličicama, koje izgledaju kao da su nastale bez nekog reda i smisla. U početku mi je Larnaka ličila na lavirint ... > Nastavak teksta

Na Zlataru nema ni izbliza toliko smeštaja kao na susednom Zlatiboru ili Tari, ali ponuda apartmanskog i hotelskog smeštaja je sasvim odgovarajuća za turiste koji nisu previše izbirljivi, a ljubitelji su netaknute prirode. Mi smo za odmor na predivnom Zlataru izabrali objekat u etno stilu, smešten uz glavni put ... > Nastavak teksta

Vila Nautica, Herceg Novi

Boravak na moru početkom oktobra uvek nosi rizik lošeg vremena i kiše, ali uz dosta sreće, u tom periodu možete se fantastično odmoriti jer nema gužve, a ako se pogodi da je vreme toplo, onda je to idealno! Baš tako je bilo prilikom moje poslednje posete Herceg Novom, kada sam boravila u Vili Nautica... > Nastavak teksta

Prvi utisak u Vili Zora ostavio je ljubazan domaćin, koji je po našem dolasku, kasno uveče, vrlo brzo stigao da nas uvede u apartman i preda nam ključeve. Bio je kraj sezone, tačnije pretposlednji dan septembra... > Nastavak teksta