Translate

5. 6. 2016.

Vila Nautica, Herceg Novi



Boravak na moru početkom oktobra uvek nosi rizik lošeg vremena i kiše, ali uz dosta sreće, u tom periodu možete se fantastično odmoriti jer nema gužve, a ako se pogodi da je vreme toplo, onda je to idealno! Baš tako je bilo prilikom moje poslednje posete Herceg Novom, kada sam boravila u Vili Nautica.

Vila Nautica se može pohvaliti odličnom lokacijom. Veoma je blizu starog grada, a od šetališta Pet Danica i plaže deli je manje od 100m. Po dolasku u vilu čekalo nas je neprijatno iznenađenje - ceo Herceg Novi je bio bez vode, što me odmah podsetilo na razloge zbog kojih godinama ne letujem u Crnoj Gori. I baš tada se desio kvar na hidroforu preko kojeg se Nautica snadbeva vodom nezavisno od gradskog vodovoda. S obzirom da smo suprug i ja bili jedini u kući, imala sam utisak da se nisu mnogo nasekirali što smo bez vode. Veoma ljubazno su odgovarali da ne mogu da dozovu majstora. A mi šta ćemo... pravo na plažu, a pošto plaža i sunce imaju terapeutsko dejstvo na mene, nisam se nervirala zbog nestašice vode, samo sam povremeno zvala da proverim šta se dešava. I tako se posle samo desetak mojih intervencija sve lepo razrešilo istog dana, istina tek uveče. Posle toga voda nije nestajala, a mi smo sve vreme boravka u vili, bili njeni jedini gosti. Čak je i na recepciji retko kad bilo nekog, no to nam nije smetalo.

Naša soba je bila na prvom spratu, bez terase, sa pogledom na prelepo zelenilo u bašti vile. Malo bolji pogled na more je nešto što svakako nedostaje ovoj vili, ali ne mari, toliko je blizu mora da je to najmanje bitno. Soba je bila čista i sasvim solidna, ni mala ni velika. U predsoblju su kuhinjski elementi sa posuđem i frižider, a u kupatilu tuš sa hidromasažerima. Enterijerom dominira tigrasti dezen. Posebno su simpatični tigrasti taburei u obliku srca kojima doduše nismo pronašli neku upotrebnu vrednost. Ne mogu da kažem da su baš pogodili moj ukus, ali ceo ambijent deluje vrlo prijatno, a takav nam je bio i boravak u ovoj vili (ako zanemarimo problem sa vodom prvog dana).

Нема коментара:

Постави коментар