Translate

23. 2. 2017.

Evropski Diznilend



32 km od centra Pariza nalazi se najpopularniji zabavni park u Evropi - čuveni Diznilend. Oduvek sam želela da ga posetim i pri prvom putovanju u Pariz najviše sam se radovala baš Diznilendu. Svako ko neguje dete u sebi tu će sigurno pronaći nešto po svom ukusu. Daleko od toga da su sve atrakcije u Diznilendu za decu, posebno ne za najmanji uzrast, a naravno ima i takvih. Zapravo, u Diznilendu ima za svakog ponešto, a ja sam isprobala sve što je Diznilend tada (pre čak 13 godina) nudio.

U živom sećanju mi je Miki, koji nas je dočekao na ulazu. Bila sam oduševljena dvorcem Uspavane lepotice, Kućom strave i svim ostalim kućicama iz raznih bajki. Ipak, najuzbudljivije su mi bile vožnje roler-kosterima, posebno roler-kosterom Indiana Džons. Pravilo roler-kostera je da što vas više vezuju sigurnosnim pojasevima, utoliko ćete doživeti veću avanturu. Kome nije dovoljna celodnevna zabava u Diznilendu, može odsesti u nekom od sedam hotela u ovom kompleksu, a tu su i teniski tereni, spa i fitnes programi i naravno šoping centar.

Interesantno je da je baš te 2004. godine pariski Diznilend po broju posetilaca prevazišao Ajfelovu kulu i Luvr i time postao vodeća turistička atrakcija u Evropi! Drago mi je što sam i ja dala svoj mali doprinos tome :). Uspomene na Diznilend su mi i danas u živom sećanju. I naravno, osim fotografija, imam nekoliko plišanih uspomena, koje me svakodnevno sa polica podsećaju na Diznilend.


Нема коментара:

Постави коментар