Translate

16. 9. 2018.

Taverna Posidon, Pigadia


S obzirom da je u centru Pigadije najveći izbor restorana i barova na Karpatosu, taverne se praktično otimaju o goste i uvek je neko od osoblja zadužen za privlačenje „gladnih“ turista. Takav slučaj je i sa tavernom Posidon, koja se nalazi u prvom redu do luke, gde su jedan do drugog načičkani brojni restorani. Ne znam da li bismo odabrali baš Posidon da nije bio na listi eat around restorana ali nas je privukao i zbog toga što je svako veče bio pun gostiju.

Posidon je tipična grčka taverna, koja se savršeno uklapa u atmosferu glavnog grada Karpatosa. Uređena je sa mnoštvom morskih detalja, kojih ima na zidovima, stolnjacima i salvetama, a ipak nisu preterali u tome. Što se tiče hrane, dosta jela u eat around meniju bilo je ponuđeno uz doplatu. Međutim, svaki put bi nas iznenadili računom na kraju večere koji je bio manji nego što smo očekivali jer su nam od ukupnog iznosa računa odbijali nešto što je uključeno u eat around meni a mi nismo naručili, na primer poslasticu ili vino.

Hrana u Posidonu je prosečna ili malo bolja od proseka u poređenju sa drugim restoranima na Karpatosu, i po veličini porcija i po kvalitetu hrane. Moj omiljeni grčki specijalitet pastitsio je bio ukusan i porcija je bila solidna ali sam na Karpatosu jela i bolji pastitsio. Isto važi za pileći giros, kojeg još reklamiraju kao „special gyros“. Ništa specijalno nisam primetila u toj porciji i opet ima boljih girosa u Pigadiji.

Ipak, daleko od toga da im hrana ne valja. Imaju interesantan jelovnik, gde mi je pažnju privukao tzv. grčki tanjir, pa sam to naručila prilikom druge večere u Posidonu, onako na nevđeno jer ustvari nisam ni pitala šta se podrazumeva pod grčkim tanjirom. I dobila sam tanjir sa nekoliko jela od mesa. Tu su bili pastitsio, musaka, ćufte ili bar nešto što najviše liči na ćufte i još nešto čega se ne sećam. Osim mesa, u grčkom tanjiru je bilo dosta salate, nešto kao grčka ali bez fete i naravno neizostavni pomfrit.

Sve što smo naručili oba puta, koliko smo večerali u ovoj taverni, bilo je ukusno, ne nešto vrhunski ali svakako je bilo korektno. Osoblje je simpatično i veselo, a usluga je bila relativno brza, posebno ako se uzme u obzir da je uvek bilo puno ljudi u taverni.

Нема коментара:

Постави коментар