Translate

23. 7. 2019.

Restoran Lime, Side


Po dolasku u Side, jedan od prvih restorana koji mi je privukao pažnju bio je restoran Lime. Nalazi se na šetalištu uz plažu. Od starog dela grada udaljen je desetak minuta hoda, a veoma je blizu hotela u kojem smo mi bili smešteni.

Ovaj restoran-bar ima svoj deo plaže, opremljen suncobranima i ležaljkama, tako da je pogodan za celodnevno uživanje. Predveče sklanjaju ležaljke i postavljaju lazy bag fotelje. Mi nismo boravili na njihovoj plaži ali sam primetila da već oko šest ili pola sedam popodne pomeraju ljude sa ležaljki kako bi ih sklonili i postavili večernji aranžman sa lazy bag foteljama. S obzirom da je bila druga polovina juna, to je dosta rano jer je sunčano sve do osam uveče, a more prelepo za kupanje.

Mada, meni su bile jako simpatične te raznobojne foteljice, kojih doduše u Sideu ima i u drugim kafićima i restoranima na obali. Osim toga, u ovom restoranu ima i drugih detalja koji su mi privukli pažnju, kao što je beli bicikl „parkiran“ ispred restorana, jelovnik na stablu drveta i zamrzivač sa ribama i morskim plodovima, postavljen na ulazu u restoran. Ipak, ono što me najviše privuklo je pogled iz restorana, koji je najlepši pred zalazak sunca.
 
Izbor domaćih specijaliteta, a pre svega morskih je prilično dobar i cene su korektne. Piće je malo skuplje nego što sam očekivala ali ipak treba platiti tu lokaciju :). Usluga je bila dobra i svidelo mi se što nisu nametljivi. Ispred restorana je obično stajala devojka koja je pozivala prolaznike u restoran ali ni izbliza napadno kako to neki rade, gde vas maltene vuku za rukav. Generalno, u Sideu su po tom kriterijumu mnogo kulturniji nego u drugim primorskim mestima koja sam do sada posetila u Turskoj.

Нема коментара:

Постави коментар