Translate

19. 11. 2019.

Hotel Lutece, Rabat


Jedan od razloga zbog kojih sam izabrala ovaj hotel je lokacija. Hotel Lutece se nalazi u blizini medine i obale Atlantika i odličan je izbor za turističku posetu Rabatu. Nedaleko se nalaze Kasbah i Andaluzijski vrt, a nešto dalje je Hasanova kula. Mi smo iz hotela svuda išli peške, čak i u susedno mesto Sale i na istorijski lokalitet Kasbah. Zapravo sva najznačajnija turistička mesta mogu se obići peške iz ovog hotela, posebno ako volite duge šetnje. Iako se hotel nalazi u prometnoj ulici, nije bilo bučno, što nam je omogućilo prijatan odmor.

Već na ulazu u hotel impresionirao me je orijentalni stil u lobiju. Tu je, naravno, slika kralja (iz mlađih dana) i razni drugi detalji koji odišu duhom Maroka. Devojka koja radi na recepciji je bila vrlo ljubazna. Brzo smo se čekirali i ušli u sobu na prvom spratu. Hotel nema lift ali to nam nije bio problem.

Soba je bila skromnija nego što sam očekivala, sa rešetkama na prozoru i bez marokanskih detalja (osim na prozorima), ni nalik na hotelski lobi i recepciju. Pored kreveta su komode sa fiokama, što mi je služilo za odlaganje sitnica. Takođe smo u sobi imali ormar sa ofingerima i policama. Na TV-u je bio samo jedan kanal ali je Internet konekcija bila odlična. Kupatilo je najlošije od svega. Izgleda nadograđeno i prilično oronulo, mada je opremljeno osnovnim elementima i priborom. Kada sam recepcionerki rekla da na kazančetu od wc šolje nedostaje poklopac za puštanje vode, ona mi se samo nasmešila i rekla mi da su to gosti skinuli, a da je njima skupo da kupuju celo kazanče zbog poklopca.

Hotel ima restoran na krovu gde se služi doručak. Pogled sa krovne terase je divan, kao i ceo ambijent. Za doručak smo prvog jutra dobili po jedno prženo jaje, dva peciva, džemić i jedan zdenka sir. Takođe su nas poslužili čajem, odnosno kafom. Ostalim danima doručak je bio na bazi samoposluženja jer je u međuvremenu u hotelu odsela grupa (nemačkih) turista ali izbor hrane je ostao isti, osim što su umesto prženih jaja, bila postavljena kuvana jaja. U vreme našeg boravka, ručak i večera nisu služeni u hotelskom restoranu jer je, kako su mi rekli na recepciji, gazda hotela bio na odmoru.

Po dolasku u hotel dobili smo flašu vode gratis, a kasnije sam pozajmljivala peglu i fen za kosu bez dodatne nadoknade. Odjavljivanje iz hotela je bilo ekspresno, kao i prijavljivanje.

Нема коментара:

Постави коментар