Translate

31. 10. 2019.

Restoran 7eme Art, Rabat


7eme Art je nastao kao kafeterija u sklopu istoimenog bioskopa. Lako se može pronaći jer je dobro lociran na mapi, za razliku od nekih drugih restorana u Rabatu, koji su dobro ocenjeni od strane putnika na netu ali nismo mogli da ih nađemo, jer su očigledno pogrešno uneti na google mape. 7eme Art se nalazi u centru Rabata, nedaleko od železničke stanice i u neposrednoj blizini parka Nouzhat Hassan.

Sa ulice mi je privukla pažnju bašta restorana 7eme Art, ukrašena brojnim skulpturama. Ovaj restoran je specifičan po tome što se tu nalazi mini izložba umetničkih dela, po čemu je i dobio naziv. U jednom delu bašte, pored stolova su postavljene figure "Marokanaca na usluzi". Kako mi reče jedan od radnika u restoranu: "Ta figura, to sam ja." Tu se takođe nalazi maketa starog marokanskog grada i maketa Hasanovog tornja. 
 
U drugom delu bašte su, u vidu vajarskih radova, prikazane i razne scene sa životinjama, likovi iz crtanih filmova, kao na primer Popaj koji nosi tažin, a tu su i druge skulpture hrane i poslastica. Bašta je velika i sastoji se iz više delova, tako da ceo prostor ne deluje pretrpan suvišnom dekoracijom.

Hrana je izvrsna, posebno pice i paste, a cene su prosečne ili malo iznad proseka za Rabat. Od pića mi se jako svideo banana smoothie, a moram priznati da me je ceđeni sok od pomorandže razočarao jer je na drugim mestima bolji.

Osoblje je ljubazno, mada većina ne zna ni reč engleskog i sporazumevali smo se pomoću google prevodioca. Svakako, 7eme Art je mesto na kojem sam se možda i najprijatnije osećala u Rabatu i jedan je od najmodernijih i najinteresantnijih kafe-restorana u gradu.

Нема коментара:

Постави коментар