Translate

19. 12. 2019.

Medina cafe, Fes


Po nazivu se ne bi pretpostavilo da je restoran, a ni po eksterijeru ovo mesto ne deluje preterano atraktivno. Međutim, sledeći savete putnika, rešili smo da ručamo u restoranu Medina cafe i uopšte se nismo pokajali, naprotiv. Prvo prijatno iznenađenje bio je meni na engleskom, što je u Maroku retkost. Takođe, osoblje sasvim solidno priča engleski. Sve konobarice su tradicionalno obučene, kulturne, ljubazne i nenametljive.

Izbor jela je interesantan i cene su korektne. Ima svega, od tradicionalnih marokanskih specijaliteta do hamburgera. Ja sam jela kus-kus sa sedam vrsta povrća koji je bio ukusan i odlično pripremljen. I piletina u tortilji je izvrsna. Količina hrane u porciji je sasvim dovoljna i za osobu koja ima dobar apetit (moj slučaj, naravno :)), što je opet retko u Maroku. Usluga je prilično brza, mada u to vreme nije ni bilo gužve u restoranu.
 
Enterijer restorana se sastoji od prizemlja i sprata. Jednostavno je uređen, ustvari nije onakav kakav bih očekivala u tipičnom marokanskom restoranu. Više je moderan nego tradicionalan, bez šarenila, načičkanih detalja i tome slično. To mi je malo nedostajalo ali su hrana i usluga potpuno kompenzovali taj ambijentalni nedostatak.
 
Ne znam zašto ga zovu „cafe“ kada ima sve elemente restorana. U svakom slučaju, nalazi se na atraktivnoj lokaciji, u neposrednoj blizini Plave kapije, koja predstavlja jedan od ulaza u medinu, odnosno stari grad Fesa. Ulica u kojoj je smešten je veoma prometna i verujem da ovaj restoran turisti često i rado posećuju.

Нема коментара:

Постави коментар