Translate

29. 1. 2021.

Albatros Citadel Resort, Hurgada

Pre svega, arhitektura je ono po čemu se ovaj resort razlikuje od ostalih u Hurgadi i okolini. Već na prvi pogled bila sam impresionirana. Ceo kompleks je izgrađen od kamena bež boje isklesanog sa okolnih planina. Izgrađen je kao tvrđava, kako mu i ime kaže. Našeg vodiča podseća na Kotor :).

Nalazi se oko 25 km južno od centra Hurgade, u zalivu Sahl Hasheesh. Resort je potpuno izolovan od okoline. Od kapije na glavnom putu, u čijoj blizini nema nijednog hotela niti bilo čega drugog, a koja predstavlja ulaz u resort, do ulaza u hotel ima više od 2 km.

Obala koju zauzima Albatros Citadel duga je oko 2 km, a plaže se prostiru na 1600 m. U centralnom delu hotelskog kompleksa nalaze se luka i tri lagune, kao i restorani, kafe-barovi, poslastičarnica i agencije koje nude izlete i sportove na vodi.

Kompleks je podeljen na 8 blokova. Moj suprug i ja smo boravili u drugom bloku na trećem spratu, u sobi sa pogledom na luku. Fantastična, centralna lokacija, u blizini svega! Recepcioner nam je rekao da smo dobili honeymoon sobu. Osim što je odlično locirana, a to nije baš nevažna stavka u ovolikom kompleksu, soba je prostrana i jednostavno ali lepo uređena, sa velikim kupatilom i terasom. Ipak, od honeymoon sobe bih očekivala bar da ima bračni krevet umesto dva (doduše ogromna) kreveta koje smo mi imali u sobi :). Od ostale opreme, tu su TV, mini-bar, ketle, sef, pegla... Internet je besplatan. U sobi je bio odličan signal, ali Internet nije dostupan baš u celom kompleksu. U lagunama i na plaži nije bilo signala.

U okviru ovog hotelskog kompleksa postoje 3 spoljna bazena za odrasle i jedan za decu. Postavljeni su na dva nivoa. Krivudavi bazen okružen palmama nalazi se iznad velikog infinity bazena i meni deluje najegzotičnije, a veliki infinity pool najmoćnije. Na istom nivou kao veliki infinity pool nalazi se mali infinity pool. U neposrednoj blizini bazena sa palmama nalazi se 6 đakuzi kada pod vedrim nebom.

Plaže i lagune su čista egzotika. Imala sam osećaj kao da sam na drugom kraju sveta, a ne svega 3 sata leta od Beograda. Ležaljke na plaži i lagunama su vrhunske! Nigde do sada nisam imala prilike da na plaži ležim na tako debelim i udobnim dušecima. Čak smo imali i jastuke na ležaljkama.

Na najudaljenijem delu kompleksa nalazi se ponton za ljubitelje ronjenja. Morski svet je očaravajući! Plivanje sa raznobojnim ribicama je pravi doživljaj. Jedino o čemu treba voditi računa je obuća za plivanje jer su gotovo svuda korali. Poslednjeg dana boravka u ovom hotelu u more sam ušla bosa i uprkos tome što sam bila pažljiva, ogrebala sam stopalo, tako da obavezno treba nositi papuče, odnosno sandale za plivanje.

U blizini pontona nalazi se ogromna statua Posejdona napravljena od istog kamena kao i ceo resort. Za vreme našeg boravka u ovom hotelu na delu plaže u blizini Posejdona bile su postavljene neke konstrukcije i cevi, a taj deo plaže su zagradili, što naravno da nije bio nikakav problem jer se lagano ulazi na tu plažu, samo se treba provući ispod trake :).

Upozorena sam da je vetar nešto jači u ovom hotelskom kompleksu u odnosu na ostatak Hurgade u kojoj inače uvek duva neki vetar. To je preko leta velika prednost, a zimi može da bude veliki minus. Kad nije duvalo jako, kupala sam se u moru jer je temperatura mora i tokom zime prijatna (oko 25 stepeni), a kada je jači vetar, prijatnije je u bazenu. Grejani su bazen sa palmama i veliki infinity pool. Srećom, imali smo više dana sa slabim vetrom. Za sunčanje je svakako zima izuzetno prijatna ovde.

Kažu da, bez obzira što u većini hotela postoji all inclusive usluga, samo se u najboljim hotelima u Hurgadi flaširana voda dobija besplatno i neograničeno. Ovo je slučaj u Albatros Citadel-u. Usluga je odlična. Ipak, hrana i piće mi se čine kao najslabija karika i to pre svega zbog toga što nije tako veliki izbor kakav bih očekivala od ovakvog hotela. Svi sokovi kojima se možete nalivati non-stop su ili gazirani ili su razvodnjeni sirupi, u svakom slučaju nešto što inače ne pijem. Šteta što nisu imali sveže ceđene sokove uz doplatu, a nedostajao mi je i veći izbor sladoleda jer su jedino imali vanilu i jagodu. Meso i ribu prže, odnosno peku na licu mesta, kao i još neka jela, pa je to sveže pripremljeno. Salate zamrzavaju, što sam primetila ujutru na doručku. Svakako sam zadovoljna jer smo birali hranu koja je svežija i nismo imali nikakvih stomačnih problema, mada zimi nije ni sezona tih stomačnih virusa. Najveći izbor kolača i torti je za večeru i tu može svašta ukusno da se probere.

Albatros Citadel svojim gostima nudi mogućnost uživanja u masažama i kozmetičkim tretmanima. Naravno, tu su i teretana, teniski tereni, bilijar, pikado, spa centar i frizer. Postoji i manja ambulanta, apoteka, kao i nekoliko prodavnica suvenira, zlatara i parfimerija. Cene su bar duplo više nego u Hurgadi, što je i očekivano.

Ovaj resort je prelepo osvetljen uveče. U regularnim uslovima u večernjim satima organizuju se predstave u amfiteatru koji se nalazi na najjužnijem delu kompleksa. Za vreme našeg boravka u hotelu nije bilo predstava, zbog pandemije, podrazumeva se. Takođe, nije radio noćni klub Budha Budha. Međutim, u kafe-baru kod glavnog restorana svako veče je bila živa svirka. Svi žanrovi su zastupljeni...

Nije zgoreg napomenuti da osim što je za ulazak na teritoriju Egipta neophodan dokaz o negativnom PCR testu (ne starijem od 72 časa), ovaj resort, kao i većina ostalih, takođe traži rezultat istog testa na uvid. Na javnim mestima postoje sredstva za dezinfekciju ruku i generalno higijena je na odličnom nivou u hotelu.