Translate

26. 1. 2023.

Restoran Baires Serrallo, Taragona

Najveći izbor raznovrsnih restorana u Taragoni nalazi se u tradicionalnoj, šarmantnoj četvrti El Serrallo smeštenoj kraj luke. Kako i priliči ambijentu, u većini restorana služe se morska i mediteranska jela. Jedan od ne baš tipičnih restorana, koji se nalazi na šetalištu uz luku, je predstavnik argentinske kuhinje Baires Serrallo.

Ovaj restoran je smešten u centralnom delu četvrti El Serrallo, preko puta fontana sa neobičnim skulpturama. Vikendom i praznicima ovde je posebno živahno i većina restorana je puna. Ni Baires Serrallo nije izuzetak u tom smislu. Očekivala sam da, zbog velike gužve, dugo čekamo na hranu ali srećom, prijatno su me iznenadili.

Osim brze usluge, hrana je ukusna i kvalitetna, a porcije su odgovarajuće. Postoji meni na engleskom ali se sporazumevanje sa konobarima uglavnom svodi na gestikulaciju. Cene su prosečne ili malo jače od proseka za Taragonu.
Terasa ovog restorana je idealan izbor tokom skoro cele godine. Mi smo u sred zime, tačnije prvog dana ove godine, proveli divno popodne na terasi Baires Serrallo. Jedino neprijatno iznenađenje za mene je bilo to što nemaju ceđenu pomorandžu, a to je bio slučaj i na drugim mestima u Taragoni. Za jedan primorski grad to mi je potpuno neshvatljivo.


Нема коментара:

Постави коментар